Kaj so stroški oglaševanja?

Oglaševanje je kakršna koli komunikacija s ciljno publiko, ki je zasnovana tako, da to publiko prepriča v določeno dejanje, kot je nakup izdelka ali storitve. Oglaševanje je lahko namenjeno tudi povečanju prepoznavnosti industrije ali blagovne znamke. Primeri oglaševanja so reklamni panoji, reklamne pasice na spletnih straneh, radijske objave in sponzorstva podcastov, pa tudi proizvodni stroški katerega koli od teh predmetov. Stroški oglaševanja so porabljeni stroški teh dejavnosti.

Obračunavanje stroškov oglaševanja

Oglaševanje se evidentira kot sredstvo, če obstaja zanesljivo in dokazano razmerje med skupnimi stroški in prihodnjimi koristmi, ki izhajajo neposredno iz nastanka teh stroškov.

Na primer, podjetje ima zanesljive dokaze, da bo prejelo 2.500 odgovorov, če bo poslalo 100.000 oglasov po neposredni pošti. Tako je strošek pridobitve 2.500 odgovorov enak strošku, ki nastane pri pošiljanju 100.000 poštnih sporočil. S takšnimi informacijami lahko podjetje uporabi pretekle informacije za izdelavo zanesljivih napovedi o razmerju med trenutnimi izdatki, potrebnimi za pridobitev prihodnjih prihodkov. Če so takšne pretekle informacije na voljo, potem nakopičite stroške oglaševanja in jih zaračunajte odhodkom, ko prepoznate povezane prihodke.

Če so izdatki za oglaševanje namenjeni oglaševanju z neposrednim odzivom, jih evidentirajte kot sredstvo le , če situacija izpolnjuje obe naslednji merili:

Primarni namen oglaševanja je ustvariti prodajo od strank, za katere je mogoče dokazati, da so se odzvale posebej na oglaševanje. Morate biti sposobni dokumentirati odzive strank z navedbo imena stranke in oglaševanja, ki je izzvalo odgovor (kot je kodirana naročilnica ali kartica z odzivi).

Posledica oglaševalske dejavnosti so verjetni prihodnji prihodki, ki presegajo prihodnje stroške, nastale zaradi realizacije prihodkov, kar je mogoče dokazati s preverljivimi preteklimi vzorci rezultatov za subjekt. Če za nov izdelek ali storitev ni zgodovine delovanja, lahko podjetje kot dokaz uporabi statistične podatke za druge izdelke in storitve, za katere so statistični podatki lahko zelo povezani. Statistika industrije ne velja za dovolj objektiven dokaz.

Vsak pomemben oglaševalski napor se obravnava kot ločena samostojna skupina stroškov, pri čemer mora vsaka skupina izpolnjevati prejšnja merila, preden se lahko zabeleži kot sredstvo.

Vpliv načela gospodarskega subjekta

Pri manjšem podjetju je pomembno upoštevati načelo gospodarskega subjekta, kjer se evidence lastnika vodijo ločeno od poslovnih. To pomeni, da kakršni koli stroški oglaševanja, ki se nanašajo bolj na lastnika kot na podjetje, ne bi smeli biti evidentirani kot stroški podjetja.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Domena je naprodaje-racunovodstvo.si

Domena in spletna stran sta naprodaj. V kolikor se zanimate za nakup nam pošljite ponudbo. 

Spletna stran je naprodajStopite v stik in povprašajte za ceno

Spletna stran e-racunovodstvo.si je naprodaj. Dosega dobre uvrstitve v Google iskalniku. Pri nakupu je potreba prilagoditev  vsebine kupcu. Stopite v stik in povprašajte za ceno.